Navigace

Obsah

Změna organizace zápisu do 1. třídy

Typ: ostatní
Oznámení ředitele školy o změně organizace zápisu do 1. třídy

Zápis do 1. tříd

 

Zápis do 1. třídy ve školním roce 2021/2022 je určen pro děti, které měly v loňském roce odklad školní docházky, a pro děti narozené v období od 1. 9. 2014 do 31. 8. 2015.

Opatření k zápisům do ZŠ pro školní rok 2021/2022

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vydalo v souvislosti s mimořádnými opatřeními vlády k ochraně obyvatelstva v souvislosti s koronavirem a onemocněním COVID-19 opatření k organizaci zápisů k povinné školní docházce pro školní rok 2021/2022. Zápisy budou probíhat v dubnu a bez osobní přítomnosti dětí ve škole.

Vzhledem k výše uvedeným mimořádným opatřením situace vyžaduje:

Organizovat zápisy bez osobní přítomnosti dětí ve škole. Zákonný zástupce dítěte podá žádost písemně ve formě žádosti o přijetí nebo žádosti o odklad.

Žádost o přijetí bude doložena dotazníkem a kopií rodného listu.

K žádosti o odklad jsou nutná dvě doporučení - doporučení školského poradenského zařízení nebo klinického psychologa a současně doporučení dětského lékaře. Obě žádosti včetně příloh je nutné podat nejpozději do 30. 4. 2021, později podané žádosti musí být podle novely zákona zamítnuty.

Všechny uvedené žádosti a formuláře jsou uloženy na webových stránkách školy.

Žádost mohou zákonní zástupci doručit škole následujícími způsoby:

  • do datové schránky školy – číslo datové schránky: erbmipf
  •  prostřednictvím e-mailu s elektronickým podpisem zákonného zástupce spolu s přílohami na adresu: reditel@zsujezd.cz

 

  •  poštou na adresu školy: ZŠ a MŠ Újezd, okres Zlín, příspěvková organizace,

                                                    Újezd 252

                                                    763 25 Újezd u Valašských Klobouk

                                       

  •  vložit do poštovní schránky, která je umístěná u venkovních dveří školy
  • předat osobně v kanceláři školy po telefonické domluvě

Termín pro podávání žádostí je stanoven od 1. 4. 2021 do 30. 4. 2021.

Formuláře žádostí a dotazníků je možné si vyzvednout  od 1. 4. 2021 v kanceláři školy, v příslušné mateřské škole, nebo vybrat a vytisknout z přiložených příloh.

 

Kritéria pro přijetí žáka ke stažení zde.

Dotazník ke stažení zde.

Žádost o přijetí ke stažení zde.

Žádost o odklad ke stažení zde.

Kontakty na nejbližší školské poradenské zařízení:

 

KPPP Zlín - tel.: 575 570 491,  pppzl@poradnazl.cz, http:// www.poradnazl.cz/

PPP Slavičín - tel.: 575 570 596, pppsl@poradnazl.czhttp:// www.poradnazl.cz/

 


Přílohy

Vytvořeno: 29. 3. 2021
Poslední aktualizace: 29. 3. 2021 18:40
Autor: Správce Webu